کد خبر: ۱۱۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
معاون دانشگاه تربیت مدرس خبر داد؛
معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس درباره جزییات زمان برگزاری امتحانات، شروط حذف درس و ترم و برگزاری دروس عملی و کارگاهی توضیح داد.

محمدرضا کلباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین تغییرات تقویم آموزشی نیمسال جاری اظهار کرد: زمان پایان کلاس ها در دانشگاه تربیت مدرس ۱۱ تیرماه است و امتحانات در بازه زمانی ۲۱ تیرماه تا ۸ مردادماه برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه ۳ هفته تقویم آموزشی را جلو بردیم تا در صورت نیاز کلاس های جبرانی برگزار شود، افزود: تا اول شهریور نتایج امتحانات و تکلیف دانشجویان مشخص می شود.

نحوه برگزاری امتحانات هنوز مشخص نیست/جلسه با روسای دانشکده ها

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در این دانشگاه توضیح داد و گفت: از آنجایی که دانشکده ها از نظر ماهیت با یکدیگر متفاوت هستند و بالطبع آن امتحانات با مدل های مختلفی برگزار می شود، قرار است روز سه شنبه جلسه ای با روسای دانشکده ها داشته باشیم و نحوه برگزاری امتحانات را مورد بررسی قرار دهیم.

کلباسی اضافه کرد: البته آن چیزی که روشن است، این است که نیمی از نمره آزمون پایان ترم مربوط به فعالیت های کلاسی دانشجوست و نیمی دیگر از طریق آزمون پایانی (مجازی یا حضوری) حاصل می شود. 

برگزاری مصاحبه دکتری در شهریورماه

کلباسی با بیان این مطلب که تصمیم بر این است که مصاحبه دکتری در شهریور ماه برگزار شود، درباره برگزاری جلسات دفاع توضیح داد و گفت: تاکنون حدود ۱۰۰ جلسه دفاع و رساله دکتری به صورت مجازی برگزار شده است.

شروط حذف درس و ترم/ دانشجویان تا پایان اردیبهشت درخواست دهند

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حذف ترم و درس در دانشگاه عمومی نیست و به صورت موردی و در شرایط خاص مورد بررسی و پذیرش قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: اگر دانشجویی به کرونا مبتلا شده و یا خانواده او درگیر این ویروس شده و یا در مناطقی سکونت داشته اند که به اینترنت دسترسی نداشتند، می توانند تقاضای حذف ترم را تا پایان اردیبهشت ماه ارائه دهند.

دروس عملی و کارگاهی به ترم بعد منتقل می شود

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با بیان این مطلب که برگزاری دروس عملی و کارگاهی به ترم بعد منتقل می شود، تصریح کرد: البته اگر بعد ماه مبارک رمضان اعلام شود که دانشگاه ها دایر است که احتمال آن را ضعیف می دانم، اساتید می توانند کلاس های عملی را برگزار کنند.

کلباسی ادامه داد: در خصوص بازگشایی دانشگاه ها منتظر ابلاغیه وزارت علوم هستیم و تا زمانی که وزارت علوم دستوری نداده، آموزش مجازی ادامه می یابد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار